Štafeta 9.9.2006   QTH Dlouhá louka 860m n.m. JO60TP

Nevím co to bylo ve vzduchu, jak vyšel měsíc, poslouchalo to hůř a hůř, Morava se vytratila.

Tak touto větou bych mohl stručně popsat podmínky, které panovaly na Dlouhé louce JO60TP. Protože jsem přijel až před 20. hodinou a neměl jsem fotidlo, nemohl jsem zvěčnit QTH za denního světla. Martin Žatec dorazil až v průběhu 1. kola, ale ještě před naší relací. Ten měl fotidlo, tak ukážu jeho obrázky, které pořídil. Pro názornost přikládám view za denního světla v letním času. Ty kopečky dole to je úžasné České středohoří, ten beton je ve vodováze, akorát jsme v noci byli asi 5m před ním. Jsou tam díry a nebylo posekáno.

Na štafety se mnou pravidelně jezdil můj kluk Fany Kadaň , ale tentokrát jsem si řekl, že už je mu 15 let, tak ať vezme kamarády a udělají si svojí posádku a najdou si svoje QTH. Jak jsem ho monitoroval (posádka 54), tak ostudu nedělal, choval se slušně a štafetu převzal i předal v obou kolech.

S postupem času stále přibývalo rosy, ubývalo °C a bohužel i slyšitelných stanic, takže ve vlastní štafetě jsme slyšeli jenom po moravské hranice.
Standa Králíky má samozřejmě radost, že někoho z Dlouhé louky konečně slyšel, ale skoro jsme ho neslyšeli my. Byl tam před štafetou asi 2 - 3 R a najednou jako když utne. Spíš jsem ho tušil než slyšel, takže R1 (byl tam, ale nic z toho - jak řekl Martin). Normálně to přece muselo projít oběma směry. Nevím, kde byla chyba. Pro zajímavost zde je profil terénu mezi Sviní horou a Dlouhou loukou.

Rosa byla úžasná, ze všeho teklo, chvála za vodotěsný Alinco. Úplně propadla HB9CV na příjmu (ona taky vlastně skoro upadla), poslouchal jsem nakonec na dualku mobilku, protože i ZK4 měla své vrtochy. Asi opět voda.
Pozitivní zpráva - nikdo mi nikam neprolejzal, ani "parník" ARTABAN, kterého jsem měl "za krkem" (asi 2-3km).
Když je dále uvedený report jeden, byl stejný v obou kolech, kdo tam není, toho jsem ani netušil (natož slyšel). Ale bylo to úžasný, hlavně historka s letadlem Honzy Švermov ... to nevymyslíš !!!   


Celkem 21 posádek (když tam z protekce započítám i Stanleyho a Žána) - 19 posádek poctivě přečtených.

1. Jerry 59 / 55
4. Čmelda 52
5. Ludva 59
7. Rosťa 31 / 51 (druhé kolo) ... moje nejdelší 199km
8. Stanley 10 (HI fakt Stando, není to hec)
41. Jerry 55 / 51 (v zastoupení Zdeňka) ... tady vidíte, že se to začalo horšit
42. Roman 59 / 57
43. Drátek 59
44. Plašmuška 53 / 51
45. Kuba 59 / 57
46. Franta CV 59+ / 59+ (HI)
47. Fox 31 / 30
48. Žán 10 / 10
49. Artaban 59+
50. Míra 59
51. Brtník 59
52. Honza 59
53. Jarda 31
54. Fany 59
56. Vašek a spol. 59
57. Saddám 53 / 31
60. Honza 20 / NEGATIV

A Martinovy fotky:

To není jinovatka na autě, to je ta rosa, které bylo nakonec tolik, že to vypadalo jako po ostříkání wapkou. Vlevo ZK4 a HB9CV parfektně vyvážená 6V olůvkem s DJ-S45kou na stožárku. Na autě je magnetka 2x 5/8 - tedy hubenější "Zach" vlastně. Ta byla nakonec nejlepší.

Opět magnetka, rosa, Martinovo auto a moje záda.

Špión Šuškin ... no comment ... opět správně ztopořený švýcar - s tím akumulátorem se nesmělo hnout.

S tím bleskem to vypadá optimisticky, ale ve skutečnosti jsem si do "jízdního řádu" svítil čelovkou, takže vypadám jako když mi ukradli hračky ... taky no comment ... ale je zde krásně zachyceno zavěšení 6V Pb akumulátoru, který vyvažoval (naprosto přesně!) ráhýnko švýcara, kterému jsem strhnul závit a anténa co minutu vystavovala elevaci -60° - tedy "do země" pro toho kdo si to nechce kreslit - HI.

Shrnuto a podtrženo - bylo to (opět) úžasné, báječná atmosféra, nezbytné vymetání CH4 od zvoničů s volacími znaky jako Exofór (nevím co to je - nějakej sejra?), Majami (to byla zjevně maminka toho sejra) a bez volačky tatínek, který - a to se držte - se omluvil, sejru a Majami zavelel přepnout na CH5 (Majami to musel vysvětlit 2x, sejr to pochopil hned) a byl pokoj. Pár sporadických QRM, ale jinak poměrně čistý kanál.

Tak příště zase naslyš !!!

73! Franta CV